Weboldalunkon Cookie-kat használunk a tökéletes felhasználói élmény elérésének céljából. A Cookie-k használatával kapcsolatos beállításokat bármikor később is módosíthatja a weboldal bal alsó sarkában található "fogaskerék" ikonra kattintva.

Menü

Vásárlási feltételek - ÁSZF

 

1. A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Webáruházunkban a rendelés minimuma bruttó 3000 Ft.

2. A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
  • GLS Csomagpontra szállítás 
  • Személyes átvétel: Győr - Gyárvárosban, H-P: 8-18:00 előre egyeztetett időpontban.

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • online bankkártyás fizetés - Az online bankkártyás fizetések a Barion biztonságos rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  • utánvét - házhozszállítás/csomagpontra szállítás esetén - készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának.

  • utánvét személyes átvétel esetén - az áru átvételekor készpénzzel. Győr - Gyárvárosban, H-P: 8-18:00 előre egyeztetett időpontban.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

3. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási és utánvételi költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Áraink Magyar Forint, azaz Ft pénznemben szerepelnek.

  • GLS házhozszállítással:
    • 0 - 9 999 Ft közötti vásárlás esetén a házhozszállítás díja bruttó: 1250 Ft
    • 10 000 Ft - 12 999 Ft közötti vásárlás esetén a házhozszállítás díja bruttó: 790 Ft
    • 13 000 Ft, vagy a feletti vásárlás esetén:  0 Ft, azaz ingyenes
    • Utánvétel esetén: +190 Ft, mely az utánvét kezelési díja
       
  • GLS csomagpontra szállítással:
    • 0 - 9 999 Ft közötti vásárlás esetén a házhozszállítás díja bruttó: 990 Ft
    • 10 000 Ft - 12 999 Ft közötti vásárlás esetén a házhozszállítás díja bruttó: 590 Ft
    • 13 000 Ft, vagy a feletti vásárlás esetén:  0 Ft, azaz ingyenes
    • Utánvétel esetén: +190 Ft, mely az utánvét kezelési díja
       
  • Személyes átvétel esetén:
    • a termék/csomag átvétele ingyenes
    • Utánvételes fizetés esetén: +190 Ft, mely az utánvét díja

4. A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása a rendelés feladását követően 24 órán belül megtörténik.

5. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

6. Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Email: info@fonaltunder.hu
Telefon:: +36-30-5659978

7. Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van online bankkártyás fizetésre Barionnal, banki átutalásra és utánvéttel történő bankártyás és utánvétes készpénzes fizetésre.


7.1 Bankkártyás fizetés Barionnal

A Barion online fizetési megoldást biztosít az alábbi jelek bármelyikével ellátott bankkártyával és hitelkártyával. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.


7.3 Utánvéttel történő készpénzes fizetés  GLS futárszolgálat munkatársának

Utóbbi esetén a teljes vételárat az esetleges szállítási költséggel és utánvételi díjjal együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzzel a GLS futárszolgálakézbesítő munkatársának. Ezt a fizetési módot a házhozszállítás esetén tudja kiválasztani.


7.4 Utánvéttel történő készpénzes fizetés - személyes átvétel esetén

Utóbbi esetén a teljes vételárat az utánvételi díjjal együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzzel a személyes átvétel esetén. Ezt a fizetési módot a "személyes átvétel" esetén tudja kiválasztani.


7.5 Banki átutaláshoz és ahhoz szükséges adatok

Ezt a fizetési módot abban az esetben kínáljuk fel vevőinknek, ha technikai hiba miatt az online bankkártyás fizetés valamiért nem sikerült, megszakadt...stb

Kedvezményezett bankja: Erste Bank Zrt.
Kedvezményezett neve: Varga Borbála E. V.
Kedvezményezett számlaszáma: 11600006-00000000-84422888

8. Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

  • GLS házhozszállítással:

    Várható kiszállítási idő: a rendelés feladásától számított 2-3 munkanap
    Előnyök: Rugalmas, gyors házhozszállítás. A csomag feladásakor és a kiszállítás napján e-mail értesítés a kiszállítás időpontjáról 3 órás intervallumban, készpénzes és bankkártyás utánvét fizetési lehetőség, szállítási időpont módosítási lehetőség a futárral.

  • GLS csomagpontra szállítással:

    Várható kiszállítási idő: a rendelés feladásától számított 2-3 munkanap
    Csomagtárolási idő: 5 munkanap
    Csomagpontok listája:
     https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses
    Előnyök: Rugalmas, gyors csomagpontra szállítás. 270 településen több mint 650 átvevőhely. A csomag átvevőpontra érkezésekor a megrendelőt sms-ben értesítjük. Átvevőhelytől függően készpénzes és/vagy bankkártyás utánvét fizetési lehetőség.

9. Szállítási díjak

Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

Áraink Magyar Forint, azaz Ft pénznemben szerepelnek.

  • GLS házhozszállítással:
    • 0 - 9 999 Ft közötti vásárlás esetén a házhozszállítás díja bruttó: 1250 Ft
    • 10 000 Ft - 12 999 Ft közötti vásárlás esetén a házhozszállítás díja bruttó: 790 Ft
    • 13 000 Ft, vagy a feletti vásárlás esetén:  0 Ft, azaz ingyenes
    • Utánvétel esetén: +190 Ft, mely az utánvét kezelési díja
       
  • GLS csomagpontra szállítással:
    • 0 - 9 999 Ft közötti vásárlás esetén a házhozszállítás díja bruttó: 990 Ft
    • 10 000 Ft - 12 999 Ft közötti vásárlás esetén a házhozszállítás díja bruttó: 590 Ft
    • 13 000 Ft, vagy a feletti vásárlás esetén:  0 Ft, azaz ingyenes
    • Utánvétel esetén: +190 Ft, mely az utánvét kezelési díja
       
  • Személyes átvétel esetén:
    • a termék/csomag átvétele ingyenes
    • Utánvételes fizetés esetén: +190 Ft, mely az utánvét díja

10. A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

11. A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

12. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk, utólag hozzáférhető nem lesz hozzáférhető.

13. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

14. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

15. Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton.

A rendelés teljesítésének megkezdése:
A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolatfelvétel" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására, módosítására. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor. Email: info@fonaltunder.hu

16. Online Vitarendezés

Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Ha a nemzeti jogszabályok lehetővé teszik, a kereskedők is nyújthatnak be panaszt a fogyasztókkal szemben a termékek vagy szolgáltatások online vásárlásával kapcsolatban.

Az oldal itt érhető el: Online Vitarendezés

Keresés